X-japen的成名之作 Tear

LONELINESS YOUR SILENT WHISPER
FILLS A RIVER OF TEARS THROUGH THE NIGHT
MEMORY YOU NEVER LET ME CRY
AND YOU, YOU NEVER SAID GOOD-BYE
SOMETIMES OUR TEARS BLINDED THE LOVE
WE LOST OUR DREAMS ALONG THE WAY
BUT I NEVER THOUGHT YOU'D TRADE YOUR SOUL TO
THE FATES
NEVER THOUGHT YOU'D LEAVE ME ALONE

TIME THROUGH THE RAIN HAS SET ME FREE
SANDS OF TIME WILL KEEP YOUR MEMORY
LOVE EVERLASTING FADES AWAY
ALIVE WITHIN YOUR BEATLESS HEART

DRY YOUR TEARS WITH LOVE
DRY YOUR TEARS WITH LOVE

---------------------------------

眼淚 (中譯:我)

寂寞在你沈默時在耳旁輕聲說話
裝滿著淚的河流劃過了夜空
回憶你從不使我哭泣
而你,你不曾說過再見
有時我們的淚矇蔽了愛
我們遺忘了我們的夢想
但我不曾認為你會用你的靈魂來交換命運
從未想過你會離開我
時間穿越過雨使我自由
時之沙將保留你的記憶
愛永恆消失
活在你的心跳中
擦乾你充滿愛的淚
擦乾你充滿愛的淚

--------------------------------

這首歌送給畢業生

希望在這個日本天才所製作的曲子

透過很動人的歌詞和容易使人動容的曲風下

可以給予畢業生無盡的祝福!

聲聲不息!音為有你!

恭賀你們畢業!

arrow
arrow
    全站熱搜

    rock74710 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()